[O1] ALH - zmiana mocy z 90 na 110 (lub więcej??) koni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaad33
    Classic
    • 2009
    • 24

    [O1] ALH - zmiana mocy z 90 na 110 (lub więcej??) koni

    gruto, jestem posiadaczem też czarnej octavki i do tego jeżdżę na "niemieckich blachach" i zgodzę się z kolegą Big, że "trudno" tu znaleźć na drodze piach ale jeśli idzie o myjki...niemiaszki to bardzo wygodny naród, tu nikt nie wybiera myjek tu się liczy czas. są wyjątki, że ktoś poleruje autka po wymyciu ale mało kto przykłada uwagę do drogich produktów /wiem po sobie/. to wszystko zależy od czystości dróg, a jakie drogi takie myjki.
    a co do kosmetyków, kiedyś w Marshallu kupiłem politurę-kolor czarny oczywiście, nazwy nie pamiętam, T-Cut czy coś w tym stylu. moim zdaniem rewelka. :lol:
  • Adacho74
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 54

    #2
    [O1] ALH - zmiana mocy z 90 na 110 (lub więcej??) koni

    Witam kolegów
    Powiedzcie mi - na czym polega zmiana standardowego oprogramowania auta z 90 kucyków na więcej (bez zmiany wtrysków) ?? Doczytałem, że można coś takiego zrobić.
    Drugie pytanie - czy to jest bezpieczne dla auta (dla mnie też )??
    Trzecie - czy ktoś to robi w woj. lubuskim??
    Dzięki
    Adacho74

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A poczytalbys troche wiecej i juz by bylo wszystko wiadomo.

      Na czym polega zmiana oprogramowania. Trzeba odpowiednio wymodelowac kilka map w sterowniku, tylko trzeba wiedziec ktore i jak

      Bezpieczna to nie jest nawet seria, bo kazdy zestaw mozna zajechac.

      Najblizej to chyba Wroclaw, Katowice, Bielsko
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Adacho74
        Drive
        S_OCP Member
        • 2008
        • 54

        #4
        Dziękuję za info
        szkoda tylko, że województwo w którym mieszkam nie posiada fachowców od tej roboty - chyba, że się ktoś odezwie

        Komentarz

        • piernik
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2007
          • 975
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Oj kolega chyba czuje jakąś niechęć do przeszukiwania internetu :wink:
          Ja np. znalazłem coś takiego http://company.yellowpages.pl/Polska...540/index.html

          Polecam Google,

          Komentarz

          • elemenateur
            Elegance
            • 2007
            • 803

            #6
            Zamieszczone przez Adacho74
            Dziękuję za info
            szkoda tylko, że województwo w którym mieszkam nie posiada fachowców od tej roboty - chyba, że się ktoś odezwie
            Wrzucaj najpierw wtryski od 110. Się tak składa że mam takie i jestem w Nowej Soli średnio raz na 2 tyg . Póżniej koniecznie Dynosoft Wrocław i :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • Adacho74
              Drive
              S_OCP Member
              • 2008
              • 54

              #7
              Dziękuję za namiar )
              Nie czuję niechęci do przeszukiwania netu za informacjami - po prostu nie wiedziałem hasłowo czego szukać
              Zadzwoniłem pod nr telef. podany na tej stronce - przeróbka programowa z 90 koni na 115 koni - koszt 1500 zł.
              Jak dla mnie to chyba trochę dużo. Chyba, że się mylę - proszę mnie sprostować.
              pozdrowienia

              [ Dodano: Czw 27 Mar, 08 13:34 ]
              elemenateur, - koniecznie trzeba zmieniać wtryski od 110-tki ??

              Komentarz

              • piernik
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2007
                • 975
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                W Masters Tuning dla klubowiczów OCP 20% zniżki, na górze strony masz baner na ten temat. Może bardziej opłaci Ci się podjechac do innego miasta.

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  Zamieszczone przez Adacho74
                  koszt 1500 zł.
                  Jak dla mnie to chyba trochę dużo. Chyba, że się mylę - proszę mnie sprostować.
                  ...niestety dobry program kosztuje przed (czyt. z gory), byle jaki kosztuje dopiero po modyfikacji (czyt. pozniej i wiecej).
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • Adacho74
                    Drive
                    S_OCP Member
                    • 2008
                    • 54

                    #10
                    Zadzwoniłem - w Masters Tuning Poznań - 1300zł z hamownią Lepiej już

                    Komentarz

                    • piernik
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 975
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Adacho74
                      Zadzwoniłem - w Masters Tuning Poznań - 1300zł z hamownią Lepiej już
                      I masz pewność że zawirusują Ci Szkodnika tak jak należy

                      Komentarz

                      • Zoltar
                        Rider
                        • 2005
                        • 722

                        #12
                        Cześć


                        Wymiana wtrysków jest konieczna, jeśli chcesz mieć bliżej 130-140 km bez znacznego dymienia.

                        Seryjne auto może mieć takie parametry, dymi jak seria.

                        www.soft-car.pl
                        www.chiptuning-gdansk.pl


                        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                        - Wyłączanie DPF
                        - Hamownia Obciążeniowa

                        Komentarz

                        • piernik
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 975
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Zoltar, popraw ikonke wykresu bo nie można jej powiększyć.

                          Komentarz

                          • Zoltar
                            Rider
                            • 2005
                            • 722

                            #14
                            Zrobione
                            www.soft-car.pl
                            www.chiptuning-gdansk.pl


                            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                            - Wyłączanie DPF
                            - Hamownia Obciążeniowa

                            Komentarz

                            • Klauzero
                              Rider
                              • 2008
                              • 575

                              #15
                              Adacho74, sporo informacji na ten temat znajdziesz w moim wątku http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=15825. Ten sam silnik, a koledzy bardzo fachowo odpowiedzieli na wszelkie pytania... wrzuciłem tam również skan artykułu z motoru, który rozwieje Twoje wątpliwości, no może poza miejscem dokonania modyfikacji w Twoim mieście.
                              Mądry Polak po ©kodzie...

                              Komentarz

                              • krzemyk
                                Drive
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 91

                                #16
                                Wykresy nie odzwierciedlaja radosci z jazdy po wirusie... ALH dopiero wtedy zaczyna cos ciagnac . U mnie po modzie Aligatora wyszlo 119 KM. Wykres wrzuce jutro.

                                Nawet sie nie zastanawiaj .. tylko zbieraj drobne
                                O1, O2 Elegance

                                Komentarz

                                • Adacho74
                                  Drive
                                  S_OCP Member
                                  • 2008
                                  • 54

                                  #17
                                  Koledzy
                                  a powiedzcie mi jak zawirusowanie ma się potem do spalania auta??
                                  Teraz moja "Kochanka" (jak mawia moja żona) pali mi max. 6 literków ropki przy "ciężkiej stopie". Czy spalanie nie zwiększy się do np. 8-9 literków przy podrasowaniu go do 120 - 150 kuców??

                                  Komentarz

                                  • Klauzero
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 575

                                    #18
                                    Wypada powtórzyć stałą, aczkolwiek bardzo trafną regułkę tego forum - zależy od Twojej prawej stopy. Przy dobrze zrobionym programie i dobrym stanie samej jednostki jak i reszty zespołu napędowego powinno być zbliżone do katalogowego, a nawet niższe by zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy. Jeśli pociśniesz bardziej, to o danych z książeczki osiągów możesz zapomnieć.
                                    Mądry Polak po ©kodzie...

                                    Komentarz

                                    • dgoryl
                                      Classic
                                      S_OCP Member
                                      • 2008
                                      • 2

                                      #19
                                      kolego ja mam 90, na chipie podciaglem ja do 115 i smiga zajebiscie. nie ma zadnej dziury, ciagnie od spodu do konca. koszt tego byl 1200zl ale naprawde warto bo roznica jest WIELKA
                                      150 i Siabadabada ....

                                      Komentarz

                                      • KonKor
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 90

                                        #20
                                        Zamieszczone przez dgoryl
                                        kolego ja mam 90, na chipie podciaglem ja do 115 i smiga zajebiscie. nie ma zadnej dziury, ciagnie od spodu do konca. koszt tego byl 1200zl ale naprawde warto bo roznica jest WIELKA
                                        też mam z 90 na 115 i różnicę czuc bardzo. a co do spalania to u mnie nieznacznie spadło (jakieś 0,2 na 100), a jeżdzę teraz bardziej dynamicznie bo to czysta przyjemnośc. jak się postaram to schodzę na 4,8 ze średnim spalaniem na trasie 300km (maks prędkośc 120-130km/h i bez rwania spod świateł). wcześniej nie było szans na spalanie poniżej 5l/100 na tej trasie...

                                        jak ktoś jest z wawy to warto poszukac warsztatów poza stolicą. ja skoczyłem do Torunia i po odliczeniu kosztów paliwa zostało mi w kieszeni 400zł niestety nie miałem odwagi zwiedzic najważniejszego i najświętrzego miejsca na świecie :twisted: :twisted:

                                        Pozdr.!
                                        Konrad

                                        Komentarz

                                        • rob555
                                          Rider
                                          • 2006
                                          • 748

                                          #21
                                          Zamieszczone przez KonKor
                                          jak ktoś jest z wawy to warto poszukac warsztatów poza stolicą. ja skoczyłem do Torunia i po odliczeniu kosztów paliwa zostało mi w kieszeni 400zł niestety nie miałem odwagi zwiedzic najważniejszego i najświętrzego miejsca na świecie :twisted: :twisted:
                                          W Wawie miales Rogala (MR MOTORS) pod nosem. Tanszy od Mastersa czy Diagtronika a tez swietne programy robi...
                                          pozdrawiam

                                          Diagnostyka i tuning
                                          hybrydowe wtryski i turbiny
                                          programy na ulice jak i do sportu

                                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                          www.tune-up.pl

                                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                          Komentarz

                                          Pracuję...